روز لعنتی مسخره !

استاندارد

 

امروز از اون روزای مسخره اس !
از اولین امتحانمم میدونستم که به امروز میرسم ! میدونستم که باید با عربی هم رو به رو بشم ! الان هم میدونم که عربی هم میاد و میگذره و من هیچوقت دیگه ازش یاد نمیکنم ولی خوب الان اصلا حس خوبی ندارم ! از ساعت 8 صبح پای کتاب بودم و دریغ از خوندن حتی 1 کلمه ! الان که دیگه ساعت 4 بعد از ظهره ! میگن خدا همه جا هست ! بعضیا میگن خدا تو وردپرس هم وبلاگ داره ! احیانا میگن برای خودش تو وردپرس هم هاست خریده ! حالا به شایعاتش کاری ندارم ! ولی خدایا من لینکت میکنم فقط سر جلسه امتحان با من و اون دوستم باش که میخوام ازش تقلب بزنم ! برام دعا کنید ! اگه به دعا اعتقاد ندارید برام آرزو کنید ! آرزوی موفقیت ! اگه به نظرتون آرزو کلا چیز مسخره ایه ! پس بهم فکر کنید و واسم انرژی + بفرستید واگه حتی فکر میکنید که انرژی + و – همش کشکه پس حداقل با یه کامنت ابراز هم دردی کنید !!
خدیا به امید تو !
25 خرداد 91 ! ساعت 4 و 9 دقیقه پی ام !
الان نمیدونم چرا نتم کار نمیکنه ! واسه همین الان دارم این پست رو توی ورد مینویسم ! وقتی که نتم وصل شد پست میکنم !
و اما نفرین برکسی که در نظام آموزش و پرورش ایران درس عربی را گنجاند !
من نمیدونم اون شخص (اون حیوان) الان زنده اس یا مرده ! وهیچ اهمیتی هم نمیدم ! من کلا تو تمام سال های زندگیم هیچوقت از هیچکس و هیچ چیزی متنفر نبودم و همیشه با همه کس و همه چیز کنار اومدم ولی با این نمیشه !
تو دینی خوندیم یه سری اعمال هستن که بهش میگن «ماتاخر» و اعمالی هستن که بعد از مرگ طرف به حسابش گذاشته میشه با توجه به دید مردم درباره اون شخصیت ! و من و میلیون ها دانش آموز دیگه درتمام این 1 میلیون و 648 هزار و 195 کیلومتر مربع این سرزمین پرگهر یعنی ایران به تو نفرین میفرستیم ! ما مردمانی پارسی با زبان پارسی شک نداریم که تو تنها مسئول تدریس درس عربی در آموزش و پرورش ایران کثیف ترین و پست ترین شخصیتی بودی که تا به امروز کل آموزش و پرورش این مرز و بوم به خود دیده !
ای خاااااااااااااااورتو !

4 نظر برای “روز لعنتی مسخره !

تو هم خسته ای ؟