Oh crap !

استاندارد

ساعت 5:04 بعد از ظهر اولین روز آزادی ! یک ثانیه هم معطل نکردم برای دیدن چیزی که سالها بود میخواستم ببینم !
رستگاری از شاوشنگ ! (The Shawshank Redemption)

کسی انتظار نداره بگم فیلم بدی بود کسی هم متعجب نمیشه بگم فیلم قشنگی بود !
با کارگردانی Frank Darabont  که الان هم داره The Walking Dead رو میسازه ! نمیدونم واقعا چی بگم ! همه دنیا میدونن که این فیلم شماره 1 IMDb هست و یه جورایی دیدنش به طرز وحشتناکی با احساسات آدم بازی میکنه ! مخصوصا اگه بعد فیلیم بخوای درموردش بنویسی ! به شدت کار سختیه ! میدونید هیچ چیزی کم نداره ! و چون تا 3 ساعت قبلش در تمام طول زندگیتون بهترین فیلم رو یه چیز دیگه ای میدونستید و یه تعریف دیگه ای ازش داشتید واقعا سخته که بعد از 3 ساعت دنیای فیلمیتون کلا تغییر کنه !
شاید براتون تکراری باشه شاید خسته کننده باشه شاید مسخره باشه که بگم چقدر بینظیر بود ! بگم مورگان فریمن خداس (ابته اینو قبل از سه ساعت هم میدونستم) بگم تیم رابینز خیلی خوش شانس بود که تو این فیلم بود ! و بر این نکته هم همچنان تاکید کنم که بدون شک با شعور ترین انسان های فیلم بین زمین کاربران IMDb هستن که باعث شدن این فیلم رتبه اول رو بگیره !
تک تک قلم بازی های نویسنده کتاب با وجود بیننده بازی میکنه !
پس یک بار برای همیشه در تاریخ 31 خرداد 91 این برای همه جهانیان وظیفه اس که اگر این فیلم رو دیدن قبول کنند که بهترینه در تمام زمان و اگر ندیدن برای خودشون متاسف باشن و حتی 1 ثانیه هم برای دانلود کردن و رفتن به لینک های زیر وقت رو تلف نکنند !
با دیالوگ ها میشه زندگی کرد اما همین رو باهاش یک ماه سر میکنم من «Remember Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies.» !

پارت اول

پارت دوم

پارت سوم

پارت چهارم

کیفیت 720 p

2 نظر برای “Oh crap !

  1. تابستون وقت خوبيه واسه نگاه كردن به فيلم هاي خوب…خوندن كتاب هاي خوب…شنيدن موسيقي هاي خوب…
    حالا نبايد اول تابستون ميديديش چون تو كل تابستون هر فيلمي ببيني بازم نظرت رو جلب نميكنه…

تو هم خسته ای ؟